I skymningen.




Nu ska jag snart gå och lägga mej. Ska bli så skönt att sova, ni anar inte!
Kom hem från Emma för nån timme sen.
Janna gick ner en trappa och klippte mitt hår. Sååå skönt att få bort alla slitna toppar.
Tack, söta Janna!
Ni får se bilder imorgon.

Kan inte riktigt bestämma mej om hur jag ska göra i helgen.
Mamma och pappa ska jobba hela helgen.
Annika och Sofia ska va på läger.
Kanske borde jag ändå va här i Lund och fixa med sånt som jag aldrig får tid med annars?!
Plus att jag är inbjuden till en konsert i Malmö på lördag.
Hmm...får se vad jag känner för imorgon.
När jag är trött och sliten blir jag velig. Veligare än vanligt med andra ord. Hur komplicerat kan inte då ett sånt här val bli?
MYCKET komplicerat....

Men hörreni!
Nu ska jag vattna blommorna på balkongen och sen krypa i säng!
Sov gott!
Imorgon är det fredag! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?