Godmorgon!


Idag väcktes jag av att chefen satte nyckel i dörren till det rum jag sov i.
Piiinsamt!
Eller jag hade vaknat en halv minut innan han satte nyckel i dörren.
Han gick så klart ut igen och jag, fort som attan, på med lite kläder.
Ja, ja...
Hade tänkt att gå upp lite tidigare, typ vid sju, men jag vaknade vid 4 i natt och låg sen vaken ganska länge och eftersom att jag ska springa till nästa jobb så fort jag slutar här så ställde jag om klockan och tänkte att jag behöver varje minut jag kan få i det sovande tillståndet.

Natten har för övrigt varit lugn.
Två av de boende stack ut för att cykla nån stund innan midnatt, ungefär när jag gick och la mej.
Hörde inte ett knyst av dom när dom kom hem. Ändå hade jag min dörr på glänt och det är ungefär tre meter från den sovrumsdörren till ytterdörren. Jag sov nog hårt... :-p

Nu ska jag smeta på lite smink och sen äta frukost.
Ha en skön torsdag everybody!

Ps. Nu är det inte långt kvar till semestern!! :-D
Kommentarer
Postat av: Hanna

Tittar in:)

2008-07-17 / 11:14:21     URL: http://hannis84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?