Varför göra upp planer när det ändå inte blir som man planerar?


Dagens planer var ju att fixa det sista julklapparna. Förhoppningsvis med Andreas som sällskap.
Men Andreas hade sovit så dåligt i natt så han har inte orkat sej utanför lägenheten idag. Nått sällskap ville han heller inte ha och då får man snällt stanna hemma... :-p

Anyway, jag bestämde mej för att slopa julklappsinköpen och istället gå till kyrkan på gudstjänst vid fyra. Men jag hade ju inte kollat upp det ordentligt så när jag kom dit så va det ingen gudstjänst. Snopen blev jag och vände tillbaka hem.
På hemvägen såg jag att affärerna inte stängde förrän vid fem så då han jag köpa den sista julklappen.
Och ett par stövlar till mej.

Ja, så kan det gå när man gör upp planer. Det blir inte alltid som man tänkt sej.
Nu har jag just tittat färdigt på filmen och ska nu slå in mina julklappar medans jag lyssnar på härlig julmusik.

Sen är det dax för sängen. För imorgon är det jobb igen...


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi nä det blir inte alltid som man tänkt sig - men oftast ganska bra ändå! =)



kramar

2008-12-21 / 22:10:56     URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: sara

Hey:)

villken fin blogg du har!

checka gärna in vår.

p.s lämna gärna en liiten kommentar:)

det uppskattas!:)

kram<3

2008-12-21 / 22:14:12     URL: http://weloveandhate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?