Söndag 7/12 och 2:a advent.


Gomorron!
Har ganska nyss gått upp. Sååå skönt att få sova ut ordentligt!
Nu skiner två ljus i adventsstaken och jag sitter och tittar på IDOL-reprisen. Missade ju den i fredags...i alla fall delar av den.
Igårkväll missade jag "Stjärnor på is" och jag har inte ens varit inne och kikat på vem som vann och jag tänker inte göra det heller utan ska se reprisen sen. Spännande... :-p

Har en gigantisk disk att ta hand om. Behöver också dammsuga över lägenheten och hänga in en massa kläder som just nu ligger på stolen i sovrummet. Så jag har lite att fixa idag....utöver repriserna som MÅSTE ses! :-p

Och frukost får jag heller inte missa....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?