Snart helg.


Får skäll på jobbet (läs: Jossan) när jag inte har skrivit nya inlägg så det är väl bäst att skriva nått... :-p

Har just kommit hem.
Andreas kom upp till mej den sista halvtimmen innan jag slutade jobba och sen hade vi följe in till stan.
Så jag fick träffa honom en liiiiten stund innan jag gick och åt och sen åkte till Arlöv för att träffa mina härliga vänner på Sockertoppen. Lika trevligt som vanligt!! :-)

Nu ska jag alldeles sanrt gå och lägga mej. Behöver vara utvilad för imorgon gör jag min första dag ensam hos Maya.
Men det känns ganska lugnt. Tror nog jag ska fixa det, även om det är mycket att hålla i huvudet.
På kvällen blir det fest för Janna som fyller 23 imorgon. Grattis, vännen!!

På lördag åker jag till Öa. Fia (svägerska) och Lova (syskonbarn) firar sina födelsedagar. Ska bli trevligt!
Åker sen ner till Lund igen på kvällen och på söndag blir det pepparkaksbak hos Moa. Mys!!!

Som ni hör så är helgen ganska fullbokad, men det känns bara skoj!
Andreas är iväg och spelar volleyboll hela helgen så det är lika bra att hålla igång för då kommer det snart bli onsdag... (ja, det är så illa att vi inte kommer ha möjlighet att träffas ordentligt förrän på onsdag...tyvärr.)
Som tur är kan jag ju smyga ner till honom på lagret på måndag och stjäla till mej en puss... ;-)

Well, nu ska jag diska och sen gå och lägga mej.
Sov gott, guys!






Nöjd nu, Jossan??? ;-)
Kommentarer
Postat av: Terese

Men Grattis Becka!! Såå skoj! Jag vill veta mer om din prins...

Kram Terese

2008-12-04 / 23:07:22     URL: http://bagateller.se/
Postat av: Jossan

Alldeles utmärkt!

2008-12-05 / 07:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?