Myskväll i tajta jeans.


Var uppe på stan förut och fixade lite julklappar. Med betoning på lite. Resten ska jag köpa imorgon, men jag har ganska bra koll på vad jag ska köpa.
Somnade i soffan när jag kom hem. Det vill säga efter att jag följt volleybollsmatchen på nätet.
Skönt att tillåta sej själv att bara sova en stund om man känner för det.

Nu har jag just städat över lägenheten och tagit en dusch.
Resten av kvällen ska tillbringas framför tv:n. Men inte i mysiga mjukisbrallor som jag brukar. Nej, i ett par nya, tajta jeans som behöver töjas ut lite. Jag vet av erfarenhet att jeans töjer sej ganska mycket när man använt dom en dag. Därför så andvänder jag dom hemma för än så länge är dom lite för tajta för att jag ska känna mej bekväm i dom.

Anyway...en av mina favoritfilmer går på fyran ikväll - Love actually.
Har du inte sett den så se den. Den är riktigt bra!
Nehe, nu ska jag fixa lite kvällsmat innan filmen börjar.
Njut kvällen!

Ps. Andreas är på väg hem ikväll/natt!!! Detta innebär att vi ska träffas imorgon... :-)



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej är ju mitt i ett renovering projekt så jag hinner knappt tänka, allra minst uppdatera bloggen... :S Allt bra med dig?

2008-12-20 / 20:51:47     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej är ju mitt i ett renovering projekt så jag hinner knappt tänka, allra minst uppdatera bloggen... :S Allt bra med dig?

2008-12-20 / 20:51:50     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?