Min jul i bilder.



Granen var väldigt intressant. Han luktade och luktade men rev inte ner den! :-)


Lova (brorsdotter), Fia (svägerska) och Annika (syster). Makkan (bror) och Johan (svåger). Jag.


Dom här bilderna behöver inga kommentarer... ;-)


Pappa hade lite svårt att erkänna att det va mysigt med Sixten, men den här bilden talar väl för sej själv... :-p
Makkan fick pussel i julklapp och det va juldagens stora underhållning.
Vi underhöll oss också med att spela "kort i pannan". Ett riktigt kul spel!




Att sitta i fönstrena och titta på fåglarna var Sixtens stora underhållning.
Alla fönster skulle undersökas...



...kanske nästa bjuder på lite bättre utsikt...


...eller detta??
Han är sååå söt när han sitter där och har koll på allt som händer utanför fönstret! :-)




Kommentarer
Postat av: Helena

Oj vad mycket gott, nu blev jag ju nästan hungrig igen fast jag precis ätit frukost :)



Tack så jättemycket för din kommentar, vi har både snö och kyla här i ovanliga mängder. Bor i Bollnäs så ganska precis mitt i landet. Är skönt att få snö som ligger kvar men -15 grader som det varit i nästan en vecka nu behöver det inte vara, räcker med sisådär 3-4 minusgrader tycker jag :)



GOTT NYTT ÅR TILL ER!

2008-12-31 / 09:54:56     URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?