Lördagsförmiddag.


Oj, så skönt med sovmorgon och lördag!
Verkligen vad jag behövde.

Sitter nu och myser i soffan med Sixten i knät och tittar på skidskytte.
Favoritsporten att titta på!

Idag måste jag upp på stan och handla julklappar.
Förmodligen ska jag julhandla med Andreas imorgon, men jag litar inte riktigt på att han kommer va hemma från Dalarna idag. Det tror jag på när han ringer och säger att dom är på väg... :-p
Han är alltså i Dalarna nu för att spela match.

Anyway, så känner jag att jag måste fixa mina klappar idag och inte vänta tills imorgon...ifall vi inte ska ut och handla imorgon. Kan också va skönt att ha en dag till på sej i fall jag inte hittar allt jag vill idag.

Nu ska jag fixa frukost och sen fixa till mej lite innan jag drar upp till stan.
Ha en riktigt skön lördag, mina vänner!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?