I helgen.


Denna helgen har, som alla andra, försvunnit i ett nafs.
Nu är det söndagskväll och så sitter man här och undrar vad man egentligen har gjort.
Här kommer en kort resumé:

I helgen har jag varit vaken mer än ett dygn.
I helgen har jag sovit 18 timmar på ett dygn.
I helgen har jag jobbat.
I helgen har jag ätit Andreas goda mat.
I helgen har jag sett Kevin vinna IDOL (dock reprisen men jag har sett det!).
I helgen har jag tittat på volleyboll. Dom förlorade..... :-(
I helgen har jag myst med Sixten.


Ungefär så har min helg sett ut.
Vaken hela fredagen. Sov nästan hela lördagen och sen idag har jag varit hos Andreas. Vi har haft en riktigt mysig dag. Inte gjort så mycket, bara slappat, kollat på tv och lagat mat. Men väldigt skönt att umgås på det sättet.
Nu ska jag hoppa i säng.

Hoppas ni får en bra start på veckan!
Kommentarer
Postat av: Kstina

Tja Reb! Väääldigt trött idag. Tror bara jag sov 3 timmar i natt - kunde inte somna...

2008-12-15 / 18:31:23     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?