GOD JUL!




Hoppas ni hade en riktigt mysig dag igår, tillsammans med nära och kära!!
Jag är hemma hos mamma&pappa och firar jul. Igår var alla utom 3 av mina syskon här, så vi var ganska många.
Dock har jag drabbats av en rejäl trötthet. Det är precis som om kroppen vet att man är ledig (vilket den iofs vet...) och nu finns det tid för att vila. Kände mej så trött igår att jag knappt orkade vara social....och då är Becka trött!! :-p

Sixten fick ju följa med  hit och det går faktiskt riktigt bra. Bilturen hit var inget nöje för honom...det var mycket jamande men det gick ändå bra.
Här finns det mycket att undersöka. Huset är ju stort och det finns många vrår att gömma sej i. Favoriten är att sitta i ett fönster och titta ut på allt som händer utanför. Svansen pendlar och ibland göra han små, små skutt...som om han ska hoppa på något han ser utanför. Det ser riktigt roligt ut! :-)

Hoppas ni njuter av julen, umgås med era nära och kära och har det riktigt bra!


 
Kommentarer
Postat av: soeticz / gör bloggdesigner billigt :)

haft en bra jul? :)

2008-12-25 / 21:45:30     URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: soeticz / gör bloggdesigner billigt :)

sv: det låter riktigt bra det :) som en kanon jul! :)

det va så lite så :D

2008-12-26 / 17:46:47     URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?