Onsdag.




Gomorron!
Här var det mer eller mindre fullt ös direkt när jag kom till jobbet. Men man är ju här för att jobba så det är väl som det ska va! :-) Känns lite som fredag idag eftersom att vi har planeringsdagar torsdag och fredag så då har vi inga deltagare här då.



Nu ska jag ta emot mina deltagare och ha morgonsamling med dom. Sen vid halv tio blir det frukost! Kommer sitta fint i kistan. Annars ska jag mest ägna mej åt att rensa, packa ner och flytta grejer. På fredag byter jag arbetsrum.
Imorgon kommer Marie tillbaka som jag har varit vikarie för. Så nästa vecka jobbar vi dubbelt, dock ska jag hjälpa Carina ganska mycket då. När augusti tar slut är också mitt vik slut. Så då får vi se vad som händer, men jag kan nog räkna med ganska många timmar här. Det finns en 75%-tjänst att fulla ut.

Ha en nu bra dag i solskenet! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?