Uppskjuten städning.


Jag tog mej samman, reste mej från soffan och tog tag i mitt liv.
På flera nivårer.
Började att städa men kom sen på att jag behövde ringa till västkustJohanna (till skilland från Johanna som jag träffade igår. Hon bor i Malmö.) och prata lite. Vi kom på att nu i dagarna är det 10 år sen vi träffades första gången. Tänk, vi har känt varandra i 10 år. Det är 1/3 av mitt liv. Och hennes liv.

Nu blev det ett långt samtal med Johanna och med städningen blev det inget alls.
Åter igen får jag skjuta upp den.
Ja, ja...det är värdsliga ting.

Nu sitter jag och Makkan och tittar på OS.
Hoppas ni har en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: Daydreams By Johanna

Svar: Ja, visst är det mysigt att gå på bio själv? :) Kan vara skönt ibland när det är en sån Feel-Good-film! Satt inklämd bland alla pensionärer och bara älskade filmen. Guud. Helt underbar!

2008-08-21 / 21:37:41     URL: http://daydreamsbyjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad bjöd OS på idag för presatationer? :)

2008-08-21 / 23:50:52     URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?