Snart lunch.


Sitter en stund vid datorn i väntan på att gå på lunch. Denna veckan har ju inte varit som alla andra veckor eftersom att jag inte har någon grupp att ta hand om. Både skönt och rastlöst.



Kvällen igår blev mycket trevlig!!
Vi hann med nästan två omgångar på bowlingen. Första omgången gick uruselt och andra gick myyyycket bättre! Ordet ojämn passar bra i detta sammanhang.
Sen gick vi hem till Navvy en stund innan vi sen drog vidare till Herkules. Där mötte några till upp.
Massa snacka, mycket folk (det märks verkligen att det är nollningar denna veckan. Stan börjar fyllas med studenter igen.) och trevligt!
(Bilder från kvällen kommer senare idag.)

Kom hem strax efter midnatt och jag stöp i säng.
Lite tung i huvudet idag och seg, men annars mår jag prima! :-)

Vad gör ni idag?



Kommentarer
Postat av: Elin

nej, en heeeelt annan :)

2008-08-28 / 15:25:09     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

idag har jag jobbat, fikat och fyndat =))

2008-08-28 / 20:23:27     URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?