Semester.


Kom just på att jag har semster!
Är inne på tredje dagen, nej andra...jag jobbade ju faktiskt i fredags.
Ska alltså va ledig veckan som kommer, eller i alla fall tills på fredag. Helgen jobbar jag.
Imorgon åker jag till Göteborg!
Ska skriva kontrakt med ett assistent bolag och om jag har tur får jag prova på att jobba också.
Och så ska jag hälsa på vännerna!! :)

Makkan har fått boende från mitten av oktober.
Inget boende klart för mej, men jag hoppas på positivt besked idag eller imorgon.
Det rör på sej med andra ord, och det är bra det för emellanåt undrar jag vad sjutton jag har gett mej in på.....
Ja, ja...man måste våga förändring för att förändringar ska ske.

Återigen minns jag sångfrasen:
"Ge mej modet att våga den bästa resan, det enda som håller och bär genom allt"...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?