Just nu:


Sitter och smälter mina makrillsmörgåsar som jag just klämt i mej. Tittar också på OS. Spännande, spännande! ;-)
Snart ska jag fortsätta med städningen som jag inte riktigt har kommit igång med, men har i alla fall rensat lite i min bokhylla och ställt alla skivor på rätt plats.
Vädret (regn och rusk. Jag tror hösten är här för att stanna, men jag hoppas jag har fel.) uppmuntrar till att vara inne och fixa.
.
Planen för ikväll är att hyra film och äta nått gott i min ensamhet och det känns som om det kan bli en riktigt skön och mysig kväll!



För övrigt så blev jag SÅÅÅ glad när jag jag läste på Elins blogg att hon nämnt mej som en av sina favorit bloggar.
Skulle gissa att den blogg jag läser mest och oftast är hennes, så tycket är ömsesidigt! ;-)



Kommentarer
Postat av: Elin

vi har precis likadana planer för helgen...

2008-08-23 / 14:03:24     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Nadia

det har regnat här också :/

2008-08-23 / 16:10:07     URL: http://fashionistas.devote.se
Postat av: Elin

hihi jo.. jag är mer av en karl i mina filmval... :) Mamma Mia var riktigt dålig i min smak... hihi... nu ska jag se S.T.A.C och sedan en ryare, morrors... huuuuuu.... kasnke vänder ordningen så att jag kan sova i natt

2008-08-23 / 17:11:29     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Frida

Mina föräldrar bor avsides och vi hyrde ett hus av pappa som också låg avsides, ett jätte mysigt, men jag tycker de var så långt till allt och ingen kom och hälsade på. Det är kanon mysigt men jag kände att samhället lockade. Har aldrig bott så innan men trivs kanon! Pappa och mamma blev dock besvikna på mig att jag inte ville ta över ena gården. Men jag vet hur mycket arbete det är med en gård. Pappa har jag inte sett mycket av i min uppväxt. Iaf inte hemma isf fick jag vara med honom ute i skogen eller hålla på med åkrarna och sånt.



Ja städa är ett måste ibland:D nu ska jag snart ha massa folk här hihi ska bli skoj! Ha en bra kväll! KRAM

2008-08-23 / 17:56:59     URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?