IKEA-katalogen.


Förut när jag kom hem från jobbet hittade jag denna på hallmattan:



Jag visste den skulle komma nu i dagarna så den var efterlängtad!
Men jag var inte säker på att jag skulle få den. Förra året fick jag inte den.
På grund av denna lilla lapp som sitter på dörren:



Rent tekniskt så är IKEA-katalogen reklam och brevbäraren som delade ut posten vid denna tiden på året, förra året följde reglerna stenhårt.
Därför vill jag tacka den brevbärare som idag tog mej på orden: MEN GÄRNA IKEA-KATALOGEN!!
Kommentarer
Postat av: Daydreams By Johanna

Svar: Har varit en toppen dag i Malmö. Lite shopping, god mat & trevligt sällskap :) & ja! Jag älskar klara färger.



haha.. rolig lapp på dörren

2008-08-19 / 21:05:21     URL: http://daydreamsbyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?