Hemma.

Så. Då va första dagen efter semestern avklarad.
Har både varit en skön och rolig dag men också en seg och sömnig dag.
Har gått lite i vågor.
Carina är inte tillbaka från semestern än och jag saknar ju henne när hon inte är där.  Hon kommer på onsdag så det är bara en dag till jag behöver stå ut... :-)

Gick en sväng på stan efter jobbet.
Skulle köpa några saker (hårmousse och en kam) och kom hem med en tunika och en blus också.
Verkligen impulsköp.
Bilder kommer sen.

Nu ska jag sticka och handla mat.
Har typ ingenting hemma.

Vad gör ni ikväll??



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill ha bilder :) jo det var verkligen skönt med lite fnitter ;)

2008-08-11 / 20:03:49     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?