Hej Lördag.


Nu är jag hemma igen! :-)
Vi hade en supertrevlig kväll igår!! Skrattade så jag hade ont i magen... :-D
Ann-Caroline, min chef, bor supermysigt på landet, har ett mycket fint hus och världens underbaraste trädgård!
Bara miljön som vi befann oss i gjrode kvällen! Utanför fönstret betade kossorna och i dammen hoppade grodorna.
Och i poolen badade vi!!! :-)
Ja, jag har bara superlativ i tankarna när jag ska beskriva miljön och kvällen!
Det är efter sådana här kvällar som jag börjar tvivla på mitt beslut att flytta. Men längst in i mitt hjärta så vet jag att jag ska (måste) flytta.

Tog några bilder igår, men sen glömde jag bort den så det blev inte så många bilder. Men ni ska få se dom som jag tog.


Marie (det är hon som jag har vikarierat för och nu är hon tillbaka på jobbet) sitter och smuttar på champagnen som vi blev bjudna på när vi kom. Gott, gott! :-)
Den fina och uppvärmda poolen skymtar i bakgrunden.



Allra bästaste Cina! Oftast hittar man henne på en stol med armstöd så att hon sitter bekvämt! ;-)


Ann-Caroline (till höger) håller hov  för Ninja, Kerstin och David!


Nina och Marie har varit och tittat på kossorna. Marie hittade en kossa med en stor marimekoblomma på magen. Jag ville ju så klart se den och senare på kvällen kom den springande och jag fick sen den fina blomman! :-p

Nu ska jag snart sätta igång med städningen. Ja, jag skjöt ju upp den häromdagen och idag finns det ingen återvändo. Nu måste det ske.
Dom ringde från gruppboendet igår och frågade om jag ville jobba idag. Jag tackade nej, för jag måste få va ledig. Men jag har lite svårt att säga nej... Egentligen sa jag inte helt nej. Jag sa att hittade dom ingen annan så kunde jag jobba. Imorgon i alla fall. Men jag har inte hört från dom nått mer så jag gissar att jag inte behöver jobba. Skönt! :-)

Hoppas ni får en skön lördag!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad roligt att ni kan umgås även på fritiden!

du gör helt rätt i att flytta, verkar det som iaf! gör du inte det kommer du bara ångra dig sen!

vad blir det för film för dig?

kram

2008-08-23 / 12:10:40     URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Pinky Webshop

Ha en bra dag:)

2008-08-23 / 12:13:27     URL: http://pinkywebshop.blogg.se/
Postat av: Frida

SÅg ut som ni hade det trevligt :) de är så mysigt ute på landet, men jag vill aldrig mer bo så. Har gjort de i 21 år så nu har man köpt hus i centrum :)Ha en bra dag!

2008-08-23 / 12:22:11     URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Elin

det gick ju ur led på äventyrsbadet!!! :S Är sjukskriven två veckor

2008-08-23 / 13:34:56     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Elin

kloka ord i vanlig ordning.... :) tack gumman... det är precis så jag känner.. jag är medveten om att jag är stark men ibland vill jag bara släppa allt, dra täcket över huvudet för en dag eller två ich bara vara ifred, gråta och inte alls vara stark, helt enkelt tycka synd om mig själv för en liten stund...

2008-08-23 / 13:37:31     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?