Gomorron Torsdag!


Vaknade tidigt idag.
Nej, tidigt är helt fel ord, men tidigare än de andra dagarna.
Fick ha tidningen för mej själv när jag åt frukost!
Nu har dock alla vaknat och tagit sej upp.
Det är skönt att vara ensam en liten stund, men inte för länge...sen blir det långtråkigt.

Dagens planar är inte många. Vad jag vet i nuläget i alla fall.
Men jag har tänkt att gå och sola idag. Solarium.
Även om solen skiner lite är det inte tillräckligt för att det skulle göra mej brunare.



Nehe, nu ska jag fräscha till mej och sen gå och sola.
Ha en riktigt skön torsdag!

Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

alldeles för lite stimulans, använder ju inte hjärnan nåt liksom... är mer bara som en slav! haha =)



kram

2008-08-07 / 10:42:39     URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

shchysst bild är det du ;)

kolla mina världsliga analyser ;)

2008-08-07 / 11:12:21     URL: http://www.metrobloggen.se/larare

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?