Godaste tomatsoppan.


När man håller på att lägga om kosten så är det mycket som kretsar kring mat och matlagning.
På väg hem från jobbet gick jag inom Hemköp för att köpa bland annat frukt. Hittade billiga tomater och blev då sugen på tomatsoppa.
Men jag hittade inget bra recept. Sökte på nätet men inga tomatsopperecept innehöll färska tomater som jag ville använda.
Tillsist ringde jag Kristina (storasyster) och fick då ett recept av henne.

Oj, oj, oj vilket recept sedan då!!
Såå gott alltså!!

Sen fick jag ett samtal från en vän som jag inte pratat med på ganska länge. Kul att få uppdatera lite!
Jag är ganska trött ikväll. Ska nog snart gå och lägga mej.

By the way...igår slog jag rekord i antalet unika besökare på min blogg!! Väääldigt kul! :-)
Hoppas någon som tittade in igår återkommer! Ni är i alla fall alla väldigt välkomna, både för en snabbsväng och för att återkomma! :-)

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: annika

Alltid bra att ha Kristina att ringa till! Du får lägga upp recepten också när du skriver om goda maträtter! Nu när jag har en man att utfodra behövs ju alla mattips som jag kan få... Kram

2008-08-20 / 08:07:24     URL: http://ankaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska jag skicka receptet till Johan?... Han kanske också behöver nya recept..!



Hur många besökare har du under en vanlig dag? (och hur kan man se det?)



2008-08-20 / 12:15:48     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?