Fika på byn med storasyster.


Mina föräldrar bor i en liten by. Ja, inte en sån där minimini by, det finns ju ändå några affärer, men man säger verkligen inte att det är en stad.  Inte ens en liten stad. Det är en by.
Jag och Sofia drog ju ner på byn förut för att kolla utbudet (hittade en ögonskugga som förhoppningsvis passar bra till klänningen på lördag).
Vi hamnade på byns enda café som heter "Nya konditoriet". Bara det namnet säger något om vilken slags by det är.
Konditoriet är nytt även om det förmodligen är 10 år sen det slog upp dörrarna.


Sofia njuter av en god latte och sockerbulle med vaniljkräm i!


Jag ville inte va annorlunda så jag beställde samma som storasyster... :-p


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser najs ut!

Hur har det gått med förkylningen?

2008-08-07 / 14:10:19     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?