En underbar kväll.



Det börjar bli dax att plocka fram höstaccesoarerna. Idag virade jag min rosa scarf runt halsen när jag gick ut.

Va lite orolig för att jag kanske hade för höga förväntningar på filmen men jag hade inte behövt oroa mej.
Den var helt underbar!
Och precis som min svägerska sa två dagar efter att hon hade sett den: "Jag ler fortfarande" så var det just ett fånigt leende som lekte på läpparna mer eller mindre hela filmen.
Kan varmt rekomendera den!


På bion precis innan filmen satte igång. Salongen var fullsatt och det var god stämning!
Jag köpte popcorn istället för godis (som jag annars brukar köpa när jag går på bio) men dock blev det cola trots att jag försöker hålla igen på onyttigheterna. Fast det är ju fredagkväll...nått får man väl unna sej?!


Och va jag inte såld på ABBA:s musik förut (vilket jag va) så är jag det definitivt nu!
Och ville jag inte åka till Grekland (jag drömmer om semester i Grekland på nätterna) förut så vill jag det nu! :-)

Har verkligen haft en perfekt kväll.
Inte för en sekund har jag känt mej ensam, vilket är helt otroligt för att vara mej.
Hade jag haft denna kvällen för några månader sen så hade jag varit ledsen och bitter nu.
Då kunde jag inte vara ensam långa stunder innan jag började fundera på vem jag skulle ringa för att slippa ensamheten.
Men som jag skrev igår - något har hänt. Något har förändrats! Och jag är bara såååå tacksam!!

Nu sitter jag här i valet och kvalet.
Ska jag gå och lägga mej nu, gå upp lite tidigare för att laga mat eller ska jag ställa mej och laga mat nu och sova lite längre imorgon??
Hmm...låt mej tänka....
Nej, det blir nog sängen nu med tidningen Hennes som kom i brevlådan för någon dag sedan och sen upp i tid imorgon (börjar jobba klockan 12 så jag behöver inte gå upp supertidigt) för att laga mat som jag kan ha med mej till jobbet.

Hoppas ni har haft en lika bra kväll som jag har!
Sov gott!
Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

hihi ja man får definitivt unna sig när man är på bio =)

2008-08-16 / 15:45:10     URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?