Den gröna milen.




Några
av mina kollegor blev helt förtvivlade när det kom fram att jag inte har sett filmen "Den gröna milen".
Dom ville att jag skulle lova att jag gick och hyrde den direkt när jag kom och tittade på den ikväll.

Karl sa till och med att han var avundsjuk på mej som inte har sett den...då har jag det fortfarande framför mej.
Kan ju erkänna att man blir lite nyfiken.
Så bra kan väl ändå inte en film va?? Eller?
Yes, min nyfikenhet är definitivt väckt! :-)

Vad hittar ni på idag?
Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej - jag har inte heller sett den!

2008-08-20 / 22:07:37     URL: http://kstina.blogspot.com
Postat av: Mattias Z Nilsson

Det är en av de absolut vackraste filmer som gjorts. Ni måste se den. Nu. Omedelbart.

2008-08-21 / 13:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?